Donatie voor Prince Will Academy - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Bianca Bekedam-Tielbeke - WaarBenJij.nu Donatie voor Prince Will Academy - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Bianca Bekedam-Tielbeke - WaarBenJij.nu

Donatie voor Prince Will Academy

Blijf op de hoogte en volg Bianca

02 November 2012 | Ghana, Kumasi

Lieve mensen, vanuit Ghana vragen we jullie om een donatie te doen om voor ons lieve gastgezin de school af te bouwen. Onze hostpapa heeft zijn eigen huis opgeofferd om een school te bouwen. We hebben al wat geld ingezameld maar als we nog
meer erbij kunnen krijgen kunnen we hem helpen het schooltje af te krijgen. Graag een donatie op reknr. 354569201 tav prince will academy. (aangezien we hier niet zo lang meer zijn liefst dit weekend zodat we volgende week de materialen kunnen kopen) Alvast super bedankt!!! liefs Linda Bisschop en Bianca Bekedam

• 06 November 2012 - 14:41

Thomas:

Hoi Bianca,
    Goed bezig daar in Ghana! Als je na thuiskomst geld wil blijven inzamelen of op een andere manier je project wil blijven steunen dan kan je dat doen via een Wereldsupporter CV. Door in je CV te laten weten hoe jij je na thuiskomst blijft inzetten inspireer je andere vrijwilligers om ook naar jouw project of een andere goed Activity project te gaan. Maar je kan andere wereldsupporters ook oproepen om op een andere manier projecten of goede doelen te steunen.
    Voor jouw inzet kun je een vrijwilligerssubsidie krijgen die je weer kan gebruiken om je project te steunen. Als je hier meer over wil weten kan je kijken op www.wereldsupporter.nl. Je kan ook mailen naar info@wereldsupporter.nl als je meer wilt weten.

Veel succes in Ghana!

Vriendelijke groet,

Thomas

World Supporter Fund

Bianca

Ik ben Bianca Bekedam-Tielbeke. Ik ga 13 oktober voor 6 weken naar Ghana. Dit ga ik samen met Linda bisschop doen. We hebben onze plaatsingsgegevens binnen dus de reis kan bijna beginnen. We zitten bij elkaar in het gastgezin en gaan werken bij Kumasi Childrens Home. Linda gaat daar lesgeven en ik mag naar het Weeshuis toe. Ze hebben er ook een groep voor kinderen met een handicap. Ik heb er SUPER veel zin in en ben benieuwd wat we gaan beleven!

Actief sinds 27 April 2012
Totaal aantal bezoekers 12011